sobota, 20 grudnia 2014

[FANCAFE] (141117) Daewon 

Tytuł: Jjan! Największy Król Daewonuś znowu nadchodzi~!!! Proszę wchodźcie!!

Cześć!! Właśnie odbył się nasz ostatni występ!! Klask, klask, klask!!!

W międzyczasie, jest zimno, ale Wasza miłość, wsparcie i nieskończone zainteresowanie nami i jeszcze raz Wasze wsparcie, zamieniają się w energię, którą pokazujemy na scenie!!

Powodem, dla którego ciągle się uśmiecham na
scenie jest, to że nawiązuje kontakt wzrokowy z fanami, podczas występu, to sprawia, że się uśmiecham!!

Zobaczyłem kamerę…ale znacznie bardziej lubię patrzeć na fanów.... dlatego często patrzę w kamerę ㅠㅠ Proszę zrozumcie to (Chodziło, o to że patrzy się w kamerę)

Będę ćwiczył ciężej!! Nie chcę tego robić ㅠㅠ

Również jestem szczęśliwy z powodu fansign oraz ze spotkań z fanami.

Jak przypuszczałem, mogę zobaczyć nawet jak wychodzę z samochodu, naprawdę zdaję się, że mnie kochacie sprawiacie w ten sposób, że moje serce łomocze.

Poczekajcie, a zobaczycie, jak pokaże Wam moje muskuły, proszę uwierzcie mi.

Robię teraz cichaczem ćwiczenia… hehehe, ale nie ma teraz szans, że odsłonie swoje ramiona (że nie nałoży podkoszulki, bez rękawów), Przepraszam…Jeśli teraz na mnie spojrzycie możecie nie widzieć we mnie mężczyznę… ㅋㅋㅋ

Ah, również zrobimy fansign w powiecie/województwie.

Naprawdę czuję się zdenerwowany, jak myślę, że spotkam ludzi z powiatu ㅠㅠ ale mam nadzieję, że dużo ludzi przyjdzie!!!

Dam Wam wspaniały czas, z którego będziecie zadowoleni! Proszę chodźcie w moje ramiona!!!

Ostatnio pogoda robi się zimniejsza, proszę ubierzcie ciepłe ciuchy, kiedy przyjdziecie ㅠㅠNaprawdę, tak z serca chcę Wam dać własnoręcznie wydziergany szalik, ale….

Nie mam umiejętności, żeby to zrobić, więc… ㅋㅋㅋ przepraszam ㅠㅠ

Ponieważ jest zimno uważajcie, żeby nie złapać choroby. Musimy być zdrowi, bo życie jest długie,proszę żyjcie długo!!

Również Kocham….. Kocham Was!! ㅎㅎㅎ

Naprawdę, chcę Was zobaczyć… bardzo Wam dziękuję, że zawsze spędzacie z nami wspaniały czas, to cudowne!


Mad Town i fani... wielki... król

Source: MADTOWN official daum fancafe
Trans. Anashi @ Mad Town Poland.
Trans. Eng: @DAEWONDERFUL
Please take out with credit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz