piątek, 19 grudnia 2014

[FANCAFE] (141109) DAEWON

Nie wiem, ile czasu minęło odkąd napisałem ostatnią wiadomość, naprawdę chciałem napisać TT TT

Minął już miesiąc!!! TT TT Czas szybko leci, prawda... TT TT

Przez ten miesiąc zobaczyłem dużo fanów! To był wspaniały czas!!!
W następnym miesiącu jest nasz ostatni występ, będziemy starać się nagrać dobry album i piosenki dla naszych fanów!!!

Tęsknicie za nami, prawda??? Nie możecie o nas zapomnieć TT TT TT TT nie zapomnijcie o mnie...

Czytam wiadomości na fancafe codziennie, proszę piszcie do nas więcej!!! TT TT Chcę to pamiętać, chcę widzieć to każdego dnia

To prawdziwy zaszczyt móc uczestniczyć w fansign, to był wspaniały czas!

Ludzie, którzy przyszli nas zobaczyć... <3 Ulegliście naszym urokom?
Jeśli tak... ja... ja... ja wierzę...., że nasze uroki, będą jeszcze mocniejsze!!

Ah i również!!! Jeśli naprawdę chcecie zobaczyć jak odpowiadam na ufo , proszę przysyłajcie wiadomości. Wyczyściliśmy je (wiadomości na Ufo Town)

To prawdziwy zaszczyt TT TT Tęsknie za Wami, piszcie do nas wiadomości, wysyłajcie wiadomości na Ufo!!!

Właśnie teraz kończę... Do zobaczenia na Ufo Town <3 Kocham was.

Source: MADTOWN official daum fancafe
Trans. Anashi @ Mad Town Poland.
Trans. Eng: @DAEWONDERFUL.

 Please take out with credit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz