piątek, 19 grudnia 2014

[FANCAFE] (141109) Heo Jun


Cześć, jestem głupkiem fanów, Heo Jun ^__^  <3 <3

Naprawdę, naprawdę chcę napisać tą wiadomość, prawie umarłem czekając TT TT

Również są tu ludzie, którzy czekali na tę wiadomość, teraz możecie ją przeczytać hehehe ^ ^ Tak jak się spodziewałem marzenia się spełniają ~_~

Jeśli się przyjrzeć, minął już miesiąc odkąd debiutowaliśmy, naprawdę szybko?!!

Wah... naprawdę szybko ten czas zleciał, ponieważ wciąż jestem debiutantem nie mogę odczuć jak ludzie się o mnie troszczą... to pech... i dalej nasi fani oglądają występy, prawda?

Dlaczego pytacie!! Jestem głupkiem fanów TT TT Naprawdę lubię naszych fanów... Kocham Was, Kocham Was. Chcę wypowiadać tylko te słowa...

Naprawdę nie wiem, jak okazać swoją wdzięczność fanom. Pogoda robi się zimniejsza, ale Wy nadal świętujecie z nami i pomagacie nam, przychodzicie także na fansign. Ludzie, którzy nie mogą prawidłowo jeść posiłków i ludzie, którzy powinni być w domu... Nawet nie wiecie jak bardzo jestem Wam wdzięczny i żal mi Was... TT TT

Naprawdę dziękuuję Wam bardzo. Kocham Was, naprawdę chcę mieć Was wszystkich.

<3 <3 <3

Właśnie mieliśmy nasz 4 fansign, bardzo dziękuję tym, którzy przyszli.

Również dziękuję za to, że robicie piękne zdjęcia~!!

Nie wiem, co jeszcze mogę napisać w tej wiadomości poza moją wdzięcznością... TT TT Naprawdę, przez naszych fanów czuję przypływ siły, to tak jak występ hehe

Dziękuję również, za wysyłanie dużo wiadomości na Ufo. Wiecie my naprawdę je sprawdzamy! Dziękuję tym, co wysyłają nam wiadomości na Ufo.

W przyszłości spędzajmy więcej czasu na Ufo <3 <3 <3

Bardzo, ale to bardzo dziękuję. Kocham Was bardzo, ale to bardzo mocno.

To na tyle, pa bbyong! ♥♥


Source: MADTOWN official daum fancafe
Trans. Anashi @ Mad Town Poland.
Trans. Eng: @MADTOWNDW
Please take out with credit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz