poniedziałek, 27 października 2014

[DAUM] (02.10.14) Cała wiadomość od Daewona


Dzień dobry ★ Jestem królem- królem★Daewonem.


Cześć tutaj Daewon z Mad Town!!


Jestem bardzo zaszczycony, że mam takich fanów, którzy dają nam serdeczną uwagę/wsparcie. Mam nadzieję, że nasz debiut Was nie odepchnie!


Pracowałem ciężko, ponieważ chcę udźwignąć brzemię braci z MBLAQ. Czuję na plecach poczucie odpowiedzialności i będę jeszcze ciężej pracującym Daewonem z Mad Town.


Mam nadzieję i życzę Wam, aby dzień w którym będziecie słuchać piosenek Mad Town, które ukażą się w następnym tygodniu będzie szczęśliwy… ♧


Pracujemy ciężko, żeby pokazać Wam przepełniającą nas energię!


Nasz teaser już wyszedł i niedługo ukaże się MV!


Proszę pokochajcie to mocno! Również dni stają się zimne, proszę uważajcie na siebie i ubierajcie ciepłe ciuchy ~!!


Proszę wspierajcie i Kochajcie Mad Town mocno!!


Pokażemy Wam dużo dobrych i ekscytujących piosenek przepełnionych energią.


Kochamy wszystkich fanów Mad Town ♧.♧


Sr: MADTOWN official daum fancafe
Eng. Trans. MADTOWN MALAYSIA
Trans. Anashi @ Mad Town Poland
Please take out with credit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz