poniedziałek, 27 października 2014

(02.10.14) Cała wiadomość od Heo Juna

 

Moje przedstawienie się~!(Stara koreańska wymowa)

Uwaaa w końcu mogę dodać coś na fancafe!

Pozwólcie, że najpierw się przedstawie!  Jestem Heo Jun z Mad Town  – chłopak z pokręconą osobowością!! ^____^

Czekałem całą wieczność, żeby opowiedzieć fanom naszą historię ㅠㅠ

Dostajemy dużo siły i walecznej energii patrząc na ludzi, którzy interesują się i dodają posty wspierające Mad Town. Artykuł i teaser już wydany.

Jestem bardzo wdzięczny .❤❤

W tych dniach temperatura bardzo spada. Słyszałem, że dużo ludzi szybko łapie przeziębienie, nawet jeśli to trudne nie noście cienkich ubrań. Proszę ubierajcie cieplejsze ubrania, kiedy wychodzicie na zewnątrz.

Zostało kilka dni do naszego teledysku i występu, proszę dajcie nam dużo zainteresowania i wsparcia.

Było wspaniale komunikować się z fanami jeśli jest okazja, mam tyle historii, którymi chce się z Wami podzielić. To jest nasz pierwszy raz więc piszemy po kolei jeden po drugim to takie wolne .. ㅠㅠ

My Mad Town przygotowujemy się ciężko, żebyśmy mogli pokazać się jak z najlepszej strony na scenie.

Proszę kochajcie nas. Ja też kocham naszych fanów~❤❤


Source: MADTOWN official daum fancafe
Trans. Anashi @ Mad Town Poland.

Trans. Eng: MADTOWN Malaysia.
Please take out with credit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz