poniedziałek, 17 listopada 2014


[TWITTER] (01.11.14)

~ 안녕하세요. 무스입니다. 10월 31일 뮤직뱅크에서 있었던 제 행동에 관련하여 방송을 보며 불편함을 느끼신 모든 분들께 진심으로 사과드립니다.


~ Cześć. Tutaj Moos. Szczerze przepraszam każdego, kto czuł się niekomfortowo oglądając 31 października Music Bank.


Tłumaczenie zdjęcia:

Cześć tutaj Moos z Mad Town.
Szczerze przepraszam widzów oraz fanów, którzy czuli się niekomfortowo oglądając transmisję oraz również oglądali mnie, którego zachowanie nie było odpowiednie do sytuacji 31 października na zakończenie Music Bank.
Mój śmiech został uchwycony na ekranie podczas, ogłoszenia kondolencji po przyznaniu 1 miejsca. Było wokół mnie w tym czasie głośno, więc nie mogłem usłyszeć MC bardzo dobrze. Kiedy rozmawiałem z kolegami obok dowiedziałem się, że to kondolencję szybko się uspokoiłem, ale i tak przyznaję, że był to mój błąd i szczerzę żałuje swoich wad.
Naprawdę przepraszam, że pokazałem takie zachowanie przed wielkim sunbae-nim'em podczas takich nieszczęśliwych wiadomości.
Jeszcze raz szczerze przepraszam tych, którzy zostali przypadkowo zranieni z powodu mojego beztroskiego zachowania.
Niech spoczywa w pokoju.


Cr. @MADTOWN_CAMP
Trans. Anashi @ Mad Town Poland
Eng. Trans. @ trans-madtown
Please take out with credit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz